شاتل لند
فروشگاه گیفت کارت
 
جنگ خان‌ها هیولا
خرید گیفت کارت بهترین سایت فروش گیفت کارت
خشم مرگ
نویسنده:
صفحه شخصی من - بنده سردبیر سایت پردیس هستم، قریب 29 سال...
User_image

ماروین دونالد (Marvin Donald) از استودیوی بازیسازی Vigil Games می گوید: "ما تا زمانی که Darksiders به پایان نرسیده بود، نمی دانستیم که این بازی چه شکلی خواهد شد. دلیل آن ها هم وجود ایده های زیادی بود که برای این بازی در نظر داشتیم." بر اساس صحبت های کارگردان بازی، می توان اینگونه نتیجه گرفت که آن ها جهت جدیدی را در Darksiders II پیدا کرده اند. شخصیت اصلی بسیار تند و فرز است و به همین دلیل بازی گیم پلی ای بسیار سریع پیدا کرده است. بازی در این نسخه کمتر به زمین توجه می کند و بیشتر اتفاقات آن در سرزمین مردگان یا Underworld رخ می دهد. البته مهم ترین تغییر بازی، بیشتر شدن المان های نقش آفرینی آن است.

Darksiders II شما را در نقش Death یکی دیگر از چهار سوار آخرالزمان قرار می دهد که مأموریتش آزاد کردن برادرش War و بازگرداندن شهرت اوست. سفر Death همراه با مبارزه علیه شیاطین مختلف و عبور از سرزمین های گوناگون خواهد بود. او بسیار آرام است و قصد دارد کسی را نجات دهد. در Darksiders II او کاملاً به خودش متکی است و همچنین شخصیتی  است که می تواند بسیار تغییر پذیر باشد. دونالد کارگردان بازی در اینباره می گوید که بیشتر شدن قابلیت های نقش آفرینی، باعث به وجود آمدن چنین چیزی در بازی شده است. در این بازی قابلیت های زیادی وجود دارند که بازیکنان می توانند به وسیله آن ها، نوع مبارزه ها، زره ها و هر چیز دیگری را تغییر و ارتقاء دهند. حتی او می تواند از آیتم هایی که از سایر دشمنان بدست می آورد هم استفاده کند.

آیتم های مختلف را می توان در این بازی با هم ترکیب کرد و چیزهای جدیدی به وجود آورد. حتی می توان قدرت های شخصیت بازی را به صورتی ارتقاء داد که او شخصیتی کاملاً جادویی داشته باشد و با اجرای جادوهای مختلف بازی را ادامه بدهد، یا او را به یک شمشیر باز حرفه ای تبدیل کرد. دونالد در ادامه صحبت هایش به این موضوع اشاره می کند که سیستم های مختلف مبارزه ای در این بازی همگی بر اساس المان های نقش آفرینی طراحی شده اند. او می گوید: "ما در Vigil طرفداران سبک نقش آفرینی هستیم و اگر زمان و وقت کافی هم در اختیار داشتیم، می توانستیم این کار را با نسخه اول هم انجام دهیم. اما برای انجام این کار زمانی هم برای ترکیب درست سبک ها با هم می خواستیم.

باید بازی را به صورتی طراحی می کردیم که تعادل در آن برقرار باشد. این یکی از مهمترین و بزرگترین چالش هایی بود که ما با آن مواجه بودیم. در این بازی با دشمنان زیادی روبرو می شوید و حالت های مبارزه ای زیادی را تجربه می کنید. تجربه ما در ساخت نسخه اول باعث شد که با قسمت اکشن بازی مشکلی نداشته باشیم. در این بازی بازیکنان فرصت های زیادی پیش رو خواهند داشت که می توانند مسیر بازی تغییر دهند. در این بازی با چالش های جدیدی روبرو می شوند." Darksiders II دارای محیط های بسیار متفاوتی خواهد بود و این موضوع بازی را از نسخه اول متمایز می کند. در نسخه اول، بازی در مکان های بزرگ آخرالزمانی در زمین رخ می داد.

محیط هایی که برای هر بازیکنی قابل باور بود و می توانستند آن را به صورتی واقعی تجسم کنند، اما در این نسخه مکان های بازی همگی فانتزی و تخیلی هستند. در بین این سرزمین ها می توان به سرزمین مردگان اشاره کرد. در این نسخه طراحان هنرمند Vigil فرصت بیشتری برای به نمایش درآوردن خلاقیتشان داشتند. در یکی از دموهای بازی Death با شخصیتی به نام Lord of Bones روبرو می شود. پس از آن Death در مکان قلعه مانندی که در آن قرار دارد، شروع به جستجوی چیزی می کند. با انجام چنین کاری به قسمت های مختلفی می رود تا سرانجام به کشتی بزرگی می رسد که از اسکلت ساخته شده است. دشمنان به صورت دیوانه واری طراحی شده اند و با دیدن Death سریع به سمتش حمله ور می شوند. درست است که بازی در مکان های جدیدی اتفاق می افتد و حتی شخصیت تازه ای در آن دیده می شود، اما بازی همچنان اشاره های زیادی به سفر War در نسخه قبلی دارد.

نسخه اول این بازی با الهام گیری از سری بازی های Zelda ساخته شده بود و شاید این دلیلی باشد که در نسخه جدید ما قسمت هایی را مشاهده می کنیم که در نسخه اول هم دیده بودیم. وسایل جدیدی که برای Death طراحی شده، او را به شخصیتی محبوب تر از War تبدیل خواهد کرد. یکی از تجهیزات جدید او Ghost Hook نامیده می شود که به Death اجازه می دهد تا کارهای پلتفرمر بازی را به راحتی انجام دهد. به طور کلی خیلی ها شیفته تغییر مسیری هستند که در Darksiders II مشاهده می شود. بازی بسیار فانتزی تر شده و این موضوعی است که خیلی ها را به وجد آورده است. ما امیدواریم که Vigil بتواند مشکلات تکنیکی نسخه قبل را هم بر طرف کند. طراحی کنترل جدید برای این بازی می تواند یکی از راه حل های خوب باشد. منتظر اطلاعات بیشتر درباره این بازی باشید. عنوان Darksiders II قرار است در سال 2012 راهی بازار شود.

نویسنده: مجید نوردوست

نوشته شده در: 1 مرداد 1390
دسته: مطلب متفرقه
این ویدئوها رو دیده‌اید؟
  • Darksiders II
  • Darksiders II
  • Darksiders II
 
گیم آموز
 
 
ثبت دیدگاه
 
جهت ثبت دیدگاه، باید وارد شوید!
 

٤ تابرادرن یکی از یکی بدتر.تو نسخه بعد قحطی میاد بعدش سیل میاد تا زمین نابود شه.هههه
بی صبرانه منتظرشم
Yekesh Aslan Khob Nabod Omidvaraminyeki Behtar Bashe
 
مزخرفه.
با تشکر از اقای نوردوست. 
اوه چقدر امید وارید معلوم نیست 2012 مرده ایم یا زنده
قبليش كه خيلي عالي بود
اين هم مطمئنا بايد خوب از آب در بياد
ممنون از آقاي نوردست
خوبه،از بیکاری بهتره.