فروشگاه گیفت کارت
 
خرید گیفت کارت اگزو گیم؛ عرضه کننده رسمی تجهیزات گیمینگ
هیولا پلتفرم آنلاین عرضه بازی خرید گیفت کارت
راد فرگوسن: با Gears of War 4 می‌خواستیم خود را ثابت کنیم؛ Gears 5 تجربه‌ای کاملا جدید خواهد بود

راد فرگوسن: با Gears of War 4 می‌خواستیم خود را ثابت کنیم؛ Gears 5 تجربه‌ای کاملا جدید خواهد بود

به نظر می‌رسد Gears of War 4 تنها حکم یک دست‌گرمی را برای The Coalition داشته و آن‌ها می‌خواهند با Gears 5 توانایی اصلی خود را نشان دهند. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، به تازگی رئیس استودیو The Coalition یعنی "راد فرگوسن" (Rod Ferguson) در مصاحبه‌ای گفته که با Gears of War 4 استودیو قصد داشته خودش را ثابت کند و حالا که این اتفاق رخ داده و آن‌ها نشان داده‌اند که می‌توانند تجربه‌ای خوب ازGears of War عرضه کنند، با Gears 5 می‌خواهند جاه‌طلب‌تر از همیشه توانایی‌های خود را در زمینه‌های مکانیک‌های گیم‌پلی و داستان‌سرایی نشان دهند.

"اساسا، این عکس‌العمل و کاری نسبت به آن‌چه که می‌خواهیم با این سری انجام دهیم، بود. ما تیم و استودیویی جدید بودیم و Gears بعد از استراحتی چند ساله قصد بازگشت داشت؛ ما قصد نداشتیم فرمول بازی را خیلی دستکاری کرده و آن را تغییر دهیم چرا که می‌خواستیم ثابت کنیم می‌توانیم تجربه‌ای خوب و شایسته از Gears of War ارائه دهیم. اکنون که این کار را انجام داده‌ایم و مردم Gears 4 را پذیرفته‌اند، می‌توانیم با Gears 5 تجربه‌ای کاملا جدید ارائه دهیم. ما قصد داریم اهداف و مسیری که می‌خواهیم این سری طی کند را به خوبی نشان دهیم؛ چه تغییر در مکانیک‌های اصلیِ گیم‌پلی باشد، چه تغییر در نحوه داستان‌گویی باشد و یا چه جنبه‌هایی مشخص از کنترل و گیم‌پلی را تغییر دهیم. حتی شاید با نسخه‌های موبایل و PC به نوع جدیدی از گیم‌پلی برسیم. "

عنوان Gears 5 در سال 2019 برروی پلتفرم‌های PC و Xbox One عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته شده در: 22 مهر 1397
دسته: خبر
این ویدئوها رو دیده‌اید؟
  • دانلود گیم پلی بازی Gears 5
  • دانلود تریلر Gears 5
  • دانلود تریلر بازی Gears 5
 
 
 
ثبت دیدگاه
 
جهت ثبت دیدگاه، باید وارد شوید!
 

متاسفانه یا خوشبختانه پایبند بودن به ریشه ها همیشه به معنی پیشرفت یه فرانچایز نیست، و خیلی اوقات پیش میاد که این دو مورد در تضاد هم قرار میگیرن.

تو همچین شرایطی بهترین انتخاب، دادن فرصت رشده، حتی اگه به قیمت دور شدن از بعضی ریشه های اصلی منجر بشه.

مثال بارز این مورد رو میشه تو ریبوت گاد یا دو نسخه اخیر اساسین دید. که چطور با تغییر یه سری فرمول پایه ای، یه خون تازه به فرانچایز منتقل شده.
مایکروسافت داره آدم میشه واقعا با وجود نینتندو فن بودن میگم نمیشه از گیرز گذشت گیرز 4 هم عالی بود و سرگرم کننده
خوشبخت کسیه که توی یه کشوری خارج از خاور میانه هر سه تا کنسول رو داره و هم گیرز. هیلو فورزا میزنه هم زلدا ماریو متروید هم گاد و دلست و هورایزن
نمایش E3 که خیلی عالی بود...
کاملاً معلوم بود gears ۴ رو به سرعت ساختن ، چون فکر کنم کمتر از ۲ سال ساخته شد با تعداد کارمند های زیر ۹۰ نفر هم بازی استارت خورد!!! ولی دیگه gears 5 فکر نکنم اشتباهات بازی قبل رو تکرار کنه...
تو مگه اونجا بودی رد دید نمیسازن هزار نفر بیارن
بازی شاخ هم نیست
همه دروغ میگن شما راست میگی
۱۰۰۰۰ نفره ریختن بازی ساختن
تمام نگرانی من فقط و فقط به شخصیت اصلی بازی برمیگرده . یه سری که در سه گانه ی اولش شاهکار ظاهر بشه با یک شخصیت . دیگه عوض کردن شخصیتش حکم سم رو داره براش . به خصوص و موکدا اگر شخصیت اصلی داخل داستان بمونه ولی بشه شخصیت فرعی . خب این مشکل ساز میشه . تاریخ نمونش رو کم نداره . مثال هم الی ماشاءالله براتون میزنم . مس افکت اندرومدا . گیرز جاجمنت و 4 . هیلو 5 کم و بیش . و غیره . اگر یه شخصیت عالی ساختین و یه سه گانه ی بینظیر ازش تحویل دادین . بهتره یا با همون ادامه بدین . یا کلا رها کنید برید سراغ تجربه ی جدید
باهات موافقم شدید ، من از نسخه ۳ که گفتن آنیا هم برای جنگیدن تو تیم هست مخالف بودم چه برسه به الان مه شخصیت اصلی کردن مونث ، فکرشو بکن گاد اف وار شخصیت اصلی زن باشه یا مثلا ددپول و ونوم زن بودن اصلا مناسب نیست ....... فقط میتونم امیدوار باشم که نتیجه کارشون خوب باشه
ونوم مونث داره جوکرخان
She venom
:)))))
ولی اره موافقم تو بضی موارد بی مورده تغییرات
مشاهده 1 پاسخ دیگر