فروشگاه گیفت کارت
 
خرید گیفت کارت مای گیفت ارزان ترین گیفت کارت ها
اگزو گیم؛ عرضه کننده رسمی تجهیزات گیمینگ جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران
شکست در ماموریت‌های Cyberpunk 2077 داستان را تغییر می‌دهد؛ اطلاعاتی از سیستم پیشرفت مهارت‌ها

Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077 پیش از این برای مدتی بسیار طولانی در سکوت به‌سر می‌برد اما طی چند ماه اخیر با حضوری پر رنگ در E3 2018 و Gamescom 2018 که در روزهای اخیر هم شاهدی نمایشی تحسین‌برانگیز از گیم‌پلی آن بودیم، این عنوان به بحث داغ‌تری هم تبدیل شده است.

قابل درک است که مردم سوال‌های زیادی در رابطه با بازی داشته باشند و CD Projekt RED یک مصاحبه عمومی در انجمن خود برای پاسخ به برخی از این پرسش‌های داغ ایجاد کرده است. سوال‌های جالب زیادی پرسیده شد و بسیاری از آن‌ها پاسخ رضایت‌بخشی دریافت نمودند. به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt،  یکی از سوال‌های مورد توجه، مربوط به ماموریت‌ها و وضعیت باخت در آن‌ها بود که فیلیپ وبر به عنوان طراح ارشد ماموریت‌های Cyberpunk 2077، در پاسخ گفت شکست در این مراحل می‌تواند تاثیر معنادار و زیادی برروی داستان بازی بگذارد اما هرگز در صورت شکست در یک ماموریت، با صفحه Game Over روبه‌رو نمی‌شوید:

"بله، شما می‌توانید در ماموریت‌ها ببازید. با این حال، ما حالت Game Over نداریم مگر اینکه شخصیت شما در بازی بمیرد بنابراین شکست در یک ماموریت توسط شما، بخشی از داستان است و باید با عواقب آن مواجه شوید."

وبر در ادامه طی پاسخ به یک سوال دیگر، راجع به سیستم پیشرفت مهارت صحبت کرد. سیستم تکامل یافته Class در Cyberpunk 2077 از زمان E3 2018 بارها مورد بحث واقع شده که آزادی زیادی در ساخت هر نوع شخصیتی به شما می‌دهد اما با توجه به صحبت‌های وبر، اگر بازیکنان بخواهند، می‌توانند شخصیت‌های متخصص‌تر و ویژه‌تری بسازند که یا کاملا ساختار محکم و تانکی داشته باشند، یا شامل حالتی نینجا مانند شود:

"شکل واقعی پیشرفت مهارت، همچنان چیزی است که به‌طور کامل در مراحل توسعه به‌سر می‌برد. چیزی که ما می‌دانیم، این است که 3 حالت را می‌توانید انتخاب کنید. این حالت‌ها با نام Solo ،Netrunner و Techie شناخته می‌شوند. در مقایسه با The Witcher، ما آزادی بیشتری در کارایی این مهارت‌ها و میزان تنوع آن‌ها داریم اما در The Witcher 3 تمام این مهارت‌ها باید برای شخصی مثل گرالت که یک جادوگر محسوب می‌شد، عاقلانه به‌نظر می‌رسید. داشتن این آزادی همچنین بدان معناست که ماموریت‌ها را می‌توان به روش‌های متفاوت بیشتری به پایان رساند."

وبر در پاسخ به یک سوال دیگر گفت "اگر کلاس Solo را با ساختاری محکم به‌همراه سلاح‌های بزرگ بسازید، می‌توانیم شخصیتی قدرت‌مند داشته باشیم. شما شاید همچنین بخواهید شخصیتی به مانند شبح را صاحب شوید یا اساسا همان سایبر نینجا که مهارت‌هایی هم برای آن وجود دارند."

در نمایش گیم‌پلی بازی هم توانستیم این موارد را مشاهده کنیم و حتی ماهیت متفاوت ماموریت‌ها هم نشان داده شد اما اینکه چگونه این‌ها در یک خط داستانی احتمالا 50 تا 100 ساعته اجرا می‌شوند را باید دید.

نوشته شده در: 8 شهريور 1397
دسته: مطلب متفرقه، Cyberpunk 2077
این ویدئوها رو دیده‌اید؟
  • دانلود گیم پلی بازی Cyberpunk 2077
  • دانلود تریلر Cyberpunk 2077
  • دانلود تریلر Cyberpunk 2077
 
گیم آموز
 
 
ثبت دیدگاه
 
جهت ثبت دیدگاه، باید وارد شوید!
 

من بیشتر از همه برا اون سایبر نینجا هیجان دارم.
45دقیقه گیمپلی داد گان پلی اش از کل CODهای این نسل قویتر بود مخصوصا آخرش که داشت از پشت ماشین گلوله هارو منحرف میکرد به زره دشمن
جای دیگه هم گفتم سایبرپانک انقلابی ترین بازی آینده هست و احتمالا تاثیر زیادی رو بازی های آینده بزاره!
بازی از نظر جاه طلبی نسبت به بازی های دیگه نسل تو سطح دیگه ای قراره داره و از اونجا که نقش آفرینی هست پتانسیل اینو داره که یه تاثیر چشم گیر رو بازی های آینده تو سبک های مختلف بزاره!
آخرین بازی ای که یادم میاد چنین کاری کرد اسکایریم بود، بازی ای که نه تنها سبک نقش آفرینی رو متحول کرد که به یکی از دلایل اصلی ورود المان های نقش آفرینی به بازی های بعد از خودش شد!

همچین پروژه ای تحسین برانگیزه!
بازی دیشب تونستم کامل ببینم، بعد خواستم نظر بدم
بازی یه Deus ex با امکانات رانندگی هست که چند المان در گیمپلی گان اون از Killzone, time shift قرض گرفته
و معجون جالبی داده
اما به هیچ وجه بجز معماری بی نظیر( و به ظاهر قابل دسترس) شهر نکته انقلابی نداره
گرافیک فنی بازی با توجه به محیط بازی عالی نیست اما قابل قبول هست
اما فیزیک بازی به سبک Killzone, battlefield ساخته شده و خوب است
و طراحی هنری بشدت قابل ستایش به نظر میرسد.
قضیه گیم آور نشدن و تغییر داستان هم چیز عجیبی نیست و خیلی رایج هست
باید دید این بازی که بسبک 1 uncharted با معجون ساختن چند عنوان داره ساخته میشه
به جایی حداقل در شماره های بعد می رسد تا مثل انچارتد خودش استاندارد بشه و بقیه از روی المانها جدیدش ساخته بشن
داداش چرا راه دور میری ؟؟؟
آنچارتد که الان خودش صاحب سبک شده !!!
عنوانی که تمام المان های گیم پلی اش رو از سری بازی های مختلف قرض گرفته و به شکل عجیبی هم موفق بوده سری جدید middle earth رو میشه نام برد که تک تک المان های بازی رو نمیشه گفت قرض گرفته ، کاملا از یه سری دیگه وارد بازی کرده !!!
سازنده هاش هم به کاری که کردن افتخار میکنن و به شکل عجیبی هم معجون خوبی از کار دراومد .
دقیقا ولی منظور منم این به حدی از کمال برسه که خودش صاحب سبک بشه
البته اگر مثل shadow هم بشه عالیه
مشاهده 8 پاسخ دیگر
آدم لذت میبره وقتی مبینه صنعت گیم با چه سرعتی داره پیشرفت میکنه و چیز هایی که تو نسل قبل خیلی عجیب و دور از باور بوده ، تو این نسل تقریبا برای همه عادی شده و همین نشون میده صنعت گیم داره با سرعت رو به جلو حرکت میکنه .
RDR 2 و TLOU 2 و CYBER ‌میخوان پایان این نسل رو به باشکوه ترین شکل ممکن رقم بزنن .
البته GTA V ثابت کرد که بعید نیست یکی از همین عناوین حتی نسل بعد رو هم تسخیر کنه .