نماوا
فروشگاه گیفت کارت
 
بازی تانکی آنلاین
گیمر باش فروش گیفت‌کارت - سریع و ارزان
شایعه: سرمایه‌گذاری Xbox برروی بازی‌های فرست پارتی افزایش قابل توجهی نداشته است

تقریبا 3 ماه پیش بود که فیل اسپنسر به عنوان رئیس بخش Xbox، طی مصاحبه‌ای گفت که Microsoft سرمایه‌گذاری خود برای بازی‌های فرست پارتی را افزایش داده که قبل از آن شاهد انجام این کار برای سرویس آنلاین (Xbox Live) و سخت‌افزار (Xbox One S و Xbox One X) بوده‌ایم.

اما کنفرانس آن‌ها در E3 2017 چنین چیزی را برای بخش بازی‌ها نشان نمی‌داد ولی اسپنسر طی توضیحات خود گفت از نظر او معرفی عناوینی که تا 2 الی 3 سال آینده منتشر نمی‌شود، ایده خوبی نیست.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، یک اینسایدر که با نام Matt شناخته می‌شود، در انجمن Neogaf گفت با توجه به دانسته‌های فعلی او، Microsoft به روش قابل توجه و معناداری سرمایه‌گذاری خود برای بازی‌های فرست پارتی را افزایش نداده است. وی در ادامه افزود دلیل چنین موردی، این بوده که بخش نرم‌افزار آن‌ها با Xbox One تاکنون عملکرد کمتر از حد انتظارها داشته و ریش و قیچی در دست بخش Xbox نیست تا خرج توسعه بازی‌ها بکنند.

Matt همچنین گفت:

"هیچ‌وقت نگفتم که همه چیز را می‌دانم. من فقط گفتم افزایش قابل توجهی در سرمایه‌گذاری آن‌ها مشاهده نمی‌شود. ممکن است مواردی باشند که من نمی‌دانم یا در رابطه با چیزی اشتباه می‌کنم. هرگز نگفته‌ام که اشتباه نکرده‌ام اما به اندازه کافی می‌دانم تا دید خوبی نسبت به موقعیت فعلی آن‌ها داشته باشم.

شایعه: سرمایه‌گذاری Xbox برروی بازی‌های فرست پارتی افزایش قابل توجهی نداشته است

حرفی که می‌خواهم بزنم، حتی اگر با آن مخالف هم باشید، چندان پیچیده نیست. در نسل فعلی تلاش آن‌ها برای بخش نرم‌افزار کمتر از حد انتظار بوده و ریش و قیچی در دست بخش Xbox نیست تا هر کاری که بخواهند را انجام دهند. تمرکز آن‌ها فقط برروی سودآوری و کنترل این بخش است. خرج زیاد برای توسعه بازی‌ها متناسب با دید و موقعیت آن‌ها نیست."

باید دید این حرف در آینده ثابت می‌شود یا خیر و هنوز نمی‌توان قضاوت کرد. اگر واقعا طبق حرف اسپنسر سرمایه‌گذاری آن‌ها برروی بازی‌های فرست پارتی افزایش داشته، باید بین رویدادهای Gamescom 2017 و از همه مهم‌تر E3 2018 از آن مطمئن شویم.

Matt همچنین در تاپیک کنسول‌های نسل بعدی حضور یافت و طبق بیانیه‌ای گفت "ناشرها هنوز آماده پایان نسل فعلی نیستند" و پیش‌بینی کرد اگر نسل بعدی در راه باشد یا نه، حرکت سازندگان به سوی آن نسبت به گذشته کندتر خواهد بود. 

با در نظر گرفتن اینکه PS4 Pro و Nintendo Switch کنسول‌های تازه‌ای در بازار هستند و حتی یکی از آن‌ها یعنی Xbox One X هنوز منتشر نشده، شاید حق با او باشد و نسل بعدی تا قبل از سال 2020 آغاز نمی‌شود.

نوشته شده در: 31 تير 1396
دسته: مطلب متفرقه، Gears of War 4
این ویدئوها رو دیده‌اید؟
  • Gears Of War 4 و نکاتی که باید بدانید
  • Gears of War 4 'Lift' Multiplayer Map
  • Gears Of War 4 - Tomorrow
 
 
 
ثبت دیدگاه
 
جهت ثبت دیدگاه باید سه روز از ثبت نام شما گذشته باشد.
 

انشالله كه درست باشه چون اگه باشه فروش ps4 ميره بالاتر و اين براي ما خوبه چون سوني ميبينه تعداد كساني كه كنسول ps4 دارن زياده و از ما ساپورت بيشتري ميكنه و انحصاري هاي بيشتري ميبينيم
نمیدونم‌ خبر درسته یا نه ولی با توجه به چیزی هایی که آقای matt گفته به نظر میرسه مایکروسافت انتطار داره تا کنسول زیاد فروش بره تا بتونه بر روی فرست پارتی ها سرمایه گذاری کنه. اما درستش اینه که رو فرست پارتی ها سرمایه گذاری کنه تا کنسولش بفروشه و اینجوری بازار بزرگتری رو نسیب خودش کنه.
امیدوارم حرفهای اقای matt درست نباشه که احتمالا هم درست نیست به نظرم.
خب حالا ایشون دقیقا کی هستند ؟ چه پیشینه ای دارند ؟ LOL این فروم هم سابقش به اندازه کافی سیاه هستش .خوبه که به تازگی گزارش مالی مایکروسافت هم منتشر شده و سود کلانی از بخش XBOX نصیب این شرکت شده و ساتیا نادلا هم گفته بخش در حال سودزایی و رشد حالا چرا نباید سرمایه بیشتری بهش تزریق بشه ؟ این هم ادامه حرف های مسخره ای هست که میگفتند بخش Xbox به زودی بسته خواهد شد LOL
فیل اسپنسر بعد از کنفرانس E3 در مصاحبه این طور میگه که حدود سه سال اداره ی بخش Xbox رو برعهده داشته در طول این مدت اول باید جو منفی ابتدایی ایجاد شده دور این کنسول رو برطرف میکرده و بعد تمرکز میکنند بر روی قابلیت ها شبکه و سیستم عامل جدید که همه دارند نتیجه رو مشاهده میکنند که چقدر کنسول سریعتر و بخش های مختلف قابل دسترس تر شده مورد بعدی تمرکز بر روی سخت افزار جدید که نتیجش دو مدل S , X و حالا سرمایه گذاری بر روی فرست پارتی ها شروع شده . ساخت بازی یک فرایند زمان بر سه تا چهار ساله هستش و این سرمایه گذاری طبیعتا نمیتونه خودشه به زودی نشون بده و سیاست جدید مایکروسافت اینه مه معرفی بازی و عرضه بازی از هم فاصله زیادی نداشته باشند مشابه سیاست Bethesda

اکس باکس هیچ وقت شاهرگ درآمد زای مایکروسافت نبوده و نخواهد بود
پس طبیعیه اگه مثل سونی خودشو برای محتوای فرست پارتی به آب و آتیش نزنه.

به عنوان یه مخاطب معمولی گیم، اولویت اولم برای تهیه یه کنسول عناوین مولتی پلت و آنلاین بود. این وسط چیزی به نام "هیلو" فرمون منو به سمت اکس باکس گردوند!
امیدوارم که در حد فقط شایعه باشه ولی اگر راست باشه یکی از عمده دلایلش در خبر دیگری در پردیس هست
کافیه به این مطلب که از مایکروسافت نقل شده یکم فکر کنید تا ببینید چرا مایکروسافت به خودش زحمتی برای ساخت عناوین AAA نمی دهد
" قدرت نرم‌افزار Xbox و سرویس‌های آن درآمد کم بخش سخت‌افزار را جبران می‌کند."
درسته ، متاسفانه . ميدونى چيه ، نميدونم اينو ميدونيد يا نه مثلاً وزارت دفاع كه ميخواد حقوق كارمنداشو بده فرد يا افرادى رو(كه سمتشون خاطرم نيست) به مجلس ميفرسته تا اصطلاحاً حقشون رو براشون بگيرن و با دلايل و مدارك و پافشارى حقوق و بودجه وزارت دفاع رو بالا ببرن ، يه همچين كارى رو بايد افرادى مثل اسپنسر براى بخش Xbox بكنن ولى متاسفانه اسپنسر لم داده سرجاش
لم نداده اما با توجه به سودی که دارن از live می برن دیگه انگیزه چندانی برای تلاش بیشتر و ارائه محتوای بیشتر برای XONE ندارند
شما دقت کنید بخش Playstation برای سونی بحث مرگ و زندگیه براش ، به همین جهت انگیزه فراوانی برای موفقت و ارائه محتوا برای این بخش وجود داره
مشاهده 1 پاسخ دیگر
"تمرکز آن‌ها فقط برروی سودآوری و کنترل این بخش است. خرج زیاد برای توسعه بازی‌ها متناسب با دید و موقعیت آن‌ها نیست"
من به هيچ وجه كارى به اين سياست ها ندارم ولى اينو مطمئن باشيد كه سونى هم در راه خدا انقدر رو بخش گيمينگش سرمايه گذارى نميكنه ، حالا دوستان ميان چرنديات ميگن ، اره اونا مارو درك ميكنن و خودشونم يه زمانى گيمر بودن... هه اگر به گيمر بودن باشه كه اسپنسر سال پيش فقط 500 ساعت destiny بازى كرده بود ، بازى هاى ديگر بماند . اين چيزا به موفقيت اين دو برند ربطى نداره ، مهم سياست كه سونى تا الان تو اين نسل خيلى بهتر عمل كرده و اين ربطى به اينكه سونى به فكر گيمراست و حضرت در راه خدا كار ميكنه و افرادش گيمرن و گيمرارو درك ميكنن نداره
چه بخواهیم چه نخواهیم این صنعت دست گیمر ها نمیچرخه ...........
ایا سونی چشم و ابرو گیمر ها رو دوست داره؟؟؟ نه فقط پول ، جهان شده پول .
مایکروسافت دیده که برای ۲۰۱۸ بازی نداره (شاید دوتا بازی) بجای اینکه بیاد الان خودش رو خالی کنه و داخل ۲۰۱۸ چیزی نداشته باشه گذاشته برای e3 2018 ، مطمئن باشید همین هست.
ولی خود من داخل ۲۰۱۷ اصلا راضی نبودم ، شاید تا اخر ۲۰۱۷ با اومدن Forza و Ori وضع بهتر بشه ولی اصلاً امسال مثل ۲۰۱۶ و ۲۰۱۵ نبود .
"به گيمر بودن باشه كه اسپنسر سال پيش فقط 500 ساعت destiny بازى كرده بود "
نمردیم و معنای گیمر بودن رو هم فهمیدیم
از دیدگاه شما کسی که وقتش رو پای بازی آنلاین هدر میده و از سر سرگرمی میشینه روزی دو
ساعت دستینی میزنه گیمر محسوب میشه
شاید شما یادت نیست اون موقعی که آنلاین نبود و بخش داستانی اهمیت داشت
این سونی بود که با عناوین داستان محور در نسل 5 و 6 ارزش صنعت گیم
رو چند پله جلوتر برد
برای من سواله مایکروسافت به غیر از هیلو و گیرز و فورزا و چند تا قرار داد تردپارتی
با رمدی چه خدمتی به صنعت گیم کرده که امسال شما ازش دفاع میکنید
آره سونی فقط سودآوری براش مهمه به خاطر همین nioh و the last gaurdian
رو 10 سال حفظ کرد و با کلی ضرر و زیان حاضر نشد کنسل کنه چون علاقه
طرفدار های این دو بازی براش مهم بود
در صورتی که مایکروسافت برای حفظ سودآوری به راحتی عناوینی مثل
Scalebound و fable legend رو کنسل میکنه و اصلا هم علاقه امسال تو براش
اهمیتی نداره
آره توی این بازار آشفته که نصف سازنده ها رفتن دنبال عناوین تمام آنلاین
و دیگه جرات نمیکنن بازی داستان محور بسازن
سونی همچنان به ساخت این بازی ها ادامه میده
از خودت بپرس از بعد از 2013 با کوانتوم بریک چند تا آی پی جدید توسط مایکروسافت معرفی
شده و چند تا آی پی جدید سونی معرفی کرده
بسه این تعصب کورکورانه رو بزارید کنار
مایکروسافت به سود خودش میرسه اونی که ضرر میکنه امسال شما هستین
که بی خودی دارین ازش دفاع میکنین
مشاهده 8 پاسخ دیگر
هشدار وارد بخش نظرات می شوید آماده دیدن نظرات زیر باشید:
1-ماکروسافت بره جمع کنه همش 4k,4k سخت افزار که بدرد نمیخوره انحصاری مهمه
2-ماکروسافت با سیاست های غلط داره خودش رو از بین میبره
3-من واقعا دلم برای کسایی که xbox خریدن میسوزه
4-من الان موندم بدون بازی های انحصاری میخواین چیکار کنین؟!؟
-------------------------------------------------
نمیدونم مشکلتون چیه ولی شما بیشتر ناراحتین از اونایی که xbox دارن
مشکل اصلی رو شما داری که داری خود زنی میکنی
به جای اینکه فرار به جلو کنی چشمت رو باز کن و حقیقت رو ببین
باشه طرفدار های سونی بی منطق
تو با این حرف های پوچ چی رو میخوای ثابت کنی

s1107 بلاگ‌‌ نویس برتر 5 امتیاز 31 تير 96، 14:04

تا زمانی که اسپنسر چهار چنگولی چسبیده به بخش سرگرمی مایکروسافت ، اوضاع XBOX هیچ تغییری نمیکنه و کاربرانش بجای صفا کردن با بازیهای انحصاری ناب ، باید با سیاست بازیها و متلک پرانیهای این بشر حال کنن ...
مایکرو فقط به قصد بول در اوردن به این صنعت اومد و تفکر اشتباهی هم که دارن فکر میکنند با بول میشه همه چیز بدست اورد قشنگ این نوع تفکر نقطه مقابل شرکت های نینتندو و سونیه شرکت هایی که خودشون از جنس جامعه گیمری یه زمانی خودشون گیمر بودن کسایی که گیمرهارو درک میکنند و هواداراشون به چشم یک دوستی در کنار علاقه سرمایه ای هم بوجود میاره سونی و نینتندو شرکت های خلاقی هستند هیچوقت طمع نکردن و کیفیت فدای دلار نکردن ولی مایکروسافت ا.ایل نسل که بحث 1080 کشوند وسط و اخرش خودش ضرر کرد و موضوع دایرکس 12 ارایه کرد که الان کلا از یادها فراموش شده شده بعد ها که دید قطعا کسی بخاطره گیرز و هیلو فورزا 300 دلار بول نمیده تا کلا بازی های انگشت شماری رو با کیفیت 1080 اجرا کنه اسکوربیو معرفی کرد ارایه فورکی واقعی و...بازم شکست میخوره وقتی عرضه بشه از اونطرف سونی قیمت برو میاره بایین و نینتندو نسخه 128 گیگی سویچ رو معرفی میکنه
مایکرو عقده بیروزی و تحقیر داره نمیخواد کمی خلاقیت و هنر و تجربه صبر به خرج بده باید استودیو های زیادی تاسیس کنه این استودیو هارو گسترده تر کنه نه اینکه چهار تا استودیو معرفی کنه باکتر از 100 نفر و هرسال تعدای بازی مستقل منتشر میکنند یا سیاست کثیف انحصار کردن بازیهای مولتی بلاتفرم این سیاست اصلا هوادار بسند نیست هوادار خودش میخواد مجذوب یک استودیو بشه نه زورکی
قبول ندارم. همه ی شرکت ها اولویت اولشون پول و سود آوری هست.
پس با این حساب خدا رحمت کنه ایکس باکسو کنسول خوبی بود